surfkamp Zandvoort

Surfkamp Zandvoort

Surfkamp Zandvoort

Veel meer dan een surfkamp

Kids tussen de 9 en 15 jaar kunnen met ons het watersport avontuur aangaan, want we gaan elke dag het water in!

De dagen met Golven gaan we je leren surfen, maar wat als er geen golven staan? Dan hebben we vele andere activiteiten zoals; SUP, longboarden, skimboarden, bodyboarden, slackline-clinic, beachvolleybal of de 10-persoons mega-SUP. Op deze manier doen we altijd de meeste geschikte activiteit!

Ons Surfkamp is zonder overnachting. We starten elke dag om 10:00 tot 17:00, tussen de middag verzorgt Bodhi beach een heerlijk en gezonde lunch.

Wij hebben kleine groepen van max. 5 kinderen per professionele instructeur, om iedereen persoonlijk te begeleiden naar echte surf(st)er te worden.

Zomerkamp opties

surfkamp 5 dagen

9 – 15 jaar oud

Maandag t/m Vrijdag